Jono Rimkus atsiliepimai ir įvertinimai (41) 3.1

  • Grubus, nemandagus, neprofesionalus, arogantiškas. Su baisiausiu kelio sąnario skausmu, liepė išsimiegoti ir skausmas praeis. Ir iš vis ką veikiam naktį ligoninėje.

  • Šį kartą šiek tiek prozos apie empatiją, žmogiškumą ir lietuvišką mediciną. Vakar apturėjon nuostabų grandiozini šimtmečio Ansamblių vakarą Kalnų parke Vilniuje. Įspūdingas renginys, šimtmečio. Su mama seniai ruošėmės šiam puikiam renginiu, bet atsitiko nelaimė. Kalnuotos vietos, brandaus amžiaus mama ėjo, virto ir smarkiai susižeidė koją. Likau sužavėta Raudonojo kryžiaus savanoriais, Greitosios pagalbos, budėjusios renginyje brigados vyrų geranoriškumu, pagarba vyresniam žmogui, atjauta ir profesionalumu. Siaubą kėlė mintis kaip mama nulips nuo tų baisių kalnų neprimindama kojos. Mačiau išgąstį jos akyse, įtampos drebulį... Buvo baisu. Savo srities profesionalai greitosios pagalbos vyrai mikliai pasitelkdami priemones, specialiais neštuvais nukėlė ją nuo to kalno ir detaliai apžiūrėjo greitosios pagalbos automobilyje. Ramino, su didžiule pagarba ir atjauta rūpinosi mano mama. Įtarė pėdos kaulo lūžį. Žodžiu kiek po pirmos valandos nakties atsidūrėme Lazdynų ligoninės priimamajame. O va čia ir prasidėjo linksmoji, nors realiai liūdnoji šios mūsų nelaimės dalis. Atvažiavom, procedūriškai buvo supildyti dokumentai. Priimamasis tuščias. Tada gavom instrukcijas stebėti ekraną kol mus pakvies apžiūrai ortopedas traumatologas. Pralaukėm valandą. Mamai koją nepakeliamai skauda. Suabejojau, gal kažką neteisingai būsiu supratusi. Pasibeldžiu į traumatologo kabinetą, įeinu. Kabinetas tuščias. Gydytojas vangiai pakelia akis atsitraukdamas nuo kompiuterio ir sako: Stebėkite ekraną ir laukite savo numerio. Kantriai uždarau kabineto duris. Laukiam, Naktis. Mamai labai skauda koją. Laukiam. Vėl praėjo pusvalandis, nebegaliu toliau stebėti mamos skausmo, dar kartą pasibeldžiu į traumatologo kabineto duris. Sakau: daktare. Apžiūrėkite, naktis, nuovargis, mamai labai skauda, brandaus amžiaus moteris, padėkite. Matau, kaip asmuo (negaliu šio individo pavadinti nei žmogumi nei gydytoju) vėl pakelia akis nuo kompiuterio ir sako man: Turiu supildyti labai daug dokumentų. Sakau: Taip, suprantu, bet žmogui skauda, naktis, brandaus amžiaus moteris, padėkite, gal dokumentai gali palaukti, kol apžiūrėsite pacientę... Nežinau ką tas asmuo ten darė prie kompiuterio, gal rašė disertaciją, gal dirbo kažkokį nuotolinį papildomą darbą, bet jis taip ir nei pakvietė mūsų, nei išėjo apžiūrėti ligonės. To alia „mediko“ pavardė Jonas Rimkus. Neįsivaizduoju kaip tokį darbuotoją laiko Lazdynų ligoninė. Taip, galite sakyti, kad medikų atlyginimai maži, jų trūksta, bet realiai nieko jiems netrūksta. Kai kuriems tiesiog žmogiškumo. Grįžus namo paskaičiau atsiliepimus apie šį alia mediką, jie klaikūs. Nesuprantu... Valstybė moka milžiniškus pinigus už medikų paruošimą, o va toks besielis žmogus tiesiog sėdi ne savo vietoje. Sėdim toliau, laukiam. Brandi pora glostydama dejuojančią ant lovelės paguldytą močiutę mums sako: Jūs tik nuo pirmos, o mes jau nuo dešimtos valandos laukiam. Ko? Matau, kad nieko nebus, nebetikiu ir to traumatologo kompetenciją, o juo labiau žmogiškumu. Švinta, tuoj keturios. Padedu mamai nulipti nuo stumdomos lovos, persodinu į vežimėjį, išsikviečiu Boltą ir nebematau prasmės šioje Lazdynų ligoninėje sulaukti pagalbos. Vargiai įsodinu mamą į automobilį. Grąžindama vežimėlį dar užsuku į ortopedo kabinetą, norėdama pasakyti, kad nebelauksime. Pradarau kabineto duris, o jo ten nebėra. Pabėgo? Ar tiesiog susirado kitą naktinio kompiuterinio darbo vietą, nes pacientai jam tiesiog trukdo... Matau kaip nejaukiai jaučiasi registratūros personalas. Išeidama tepasakiau: perduokit ortopedui labos naktie, lai miega ramiai. Salėje laukę nusivykę laukiantys pacientai pradėjo man ploti. Žodžiu. Ryte pasiekėme Kauną. Raudonojo kryžiaus ligoninę. Buvome priimti per penkias minute. Iš karto buvo suleisti nuskausminantys vaistai, padaryta rentgeno nuotrauka, diagnozuotas pėdos kaulo lūžis. Buvom sutikti pagarbiai, jautriai ir dėmesingai, nors priėmimo skyriuje laukė daugybė žmonių. Per nepilnas pusantros valandos buvo diagnozuotas sužalojimas, suteikta pagalba ir koja patalpinta į įtvarą. Va štai ir medicina. Medicina yra medicina, bet žmogiškumas ir empatija pirmoje vietoje. Per tą naktį susidūrėme su dideliu žmonių žmogiškumu pradedant renginio dalyviais, žmonėmis, kurie padėjo atsikelti, raudonojo kryžiaus savanoriais, kurie suteikė pirmąją tiek fizinę, tiek emocinę pagalbą (kuriems dėl patirto streso nebespėjau padėkoti), greitosios pagalbos medikais, kurie budėjo renginyje, Kauno raudonojo kryžiaus traumatologais ir tuo baisiu asmeniu, nevertu nei žmogaus, nei mediko vardo Jonu Rimkumi, kuris tik teršia Hipokrato priesaiką. Leidžiu šia savo skaudžia patirtimi dalintis su visais vardan mūsų visų, pacientų gerovės. Taip negali ir neturi būti.

  • pritariu auksciau esantiems komentaras,tik traumotologu varda tersia,neizvelge sunkaus rankos rieso luzio su pasislinkimu,....o rentgeno nuotraukose matyt isvis nenusimano,nors jis ju net ir neziurejo,o ir paprastos langetes neskiria nuo gipso,ka jau daugiau sneket.Prasymas...jonai atsisakyk lecenzijos,,,ir neversk zmoniiu kenteti.....

  • Pritariu tiems ,kas sako ,kad gydytojas nevertas -HIPOKRATO priesaikos !!! Man nelaimė atsitiko 2016 metais gruodžio mėn. Krisdamas nuo laiptų ,susižeidžiau . Esu Molėtų raj .gyventoja ,todėl iš karto kreipiausi į Molėtų medikus ,tąkart priėmimo skyriuje budėjo jaunas gydytojas ( deja ,pavardės nepamenu ) Aš labai ,labai Jums GYDYTOJAU esu dėkinga . Gydytojas pasakė ,kad teks operuoti ranką . Deja ,Utenos priėmimo skyriuje apžiūrėjo gydytojas Jonas Rimkus ir ....tik sutvarstė ranką ,viskas .... Į mano klausimą ,kad Molėtų gydytojas sakė ,kad teks operuoti atsakymas buvo toks :'Jeigu norite ,galime operuoti ,bet ir taip ,be operacijos sugįs. Pasikankinusi savaitę ,kreipiausi pas gyd.VALENTINĄ LINKEVIČIŲ ,operavo . Gydytojas pasakė be operacijos jus nevalgysiu rankos

  • Grubus, nemandagus, neprofesionalus, arogantiškas

  • Rašau atsiliepimą, nes pasibaisėjau gydytojo gabumais diagnozuoti problemą. Atvykau su ištinusia čiurna, vos galėjau paeiti, koja visa įraudusi, į batus nebetelpa. Gydytojas išsiuntė pasidaryti rentgeną, grįžus pats čiurnos neapžiūrėjo, tik tepasakė: na, lūžio nėra. Klausus kaip gydyti ir ar nieko rimčiau neįvyko, atsakė: pasitvarstyk ir ramiau vaikščiok. Po keletos dienų čiurnos situacijai nepagerėjus, teko kreiptis privačiai, diagnozė: trūko raiščiai. Išvada: tiek laiko pralaukus priimamajame ir gavus tokį atsainų ir neprofesionalų gydytojo darbą, nežinau net ko labiau gaila, kojos ar laiko. Nežinau kokia prasmė būti gydytoju, jei nenorima gydyti žmonių, Hipokrato priesaika buvo duota veltui. Šlykštu.

  • Dar nesu rašęs atsiliepimo apie daktarus, bet šį kartą teko. Negalėčiau pavadinti jo gydytoju. Jis tik teršia šią profesiją. Visiška arogancija ir nesiskaitymas su pacientu. Lankiausi 2022-08-18 VUL priimamajame dėl staiga pradėjusios skaudėti ir tinti čiurnos. Šis šarlatanas net neprisilietė prie čiurnos, nesidomėjo kurioje vietoje skauda ir paklausė ar aš pasiruošęs susimokėti už jo paslaugą, nes pavojos gyvybei negresia. Rengenas nieko neparodė, paklausiau nuo ko taip galėjo atsitikti ir kaip gydytis, tai tepasakė kad "visiems taip, gerti vaistus nuo skausmo". Čia visa jo diagnozė ir gydymas. Tiosiog niekam nelinkiu pakliūti pas šią gydytojo imitaciją.

  • Pirma karta gyvenime(kuris trunka daugiau, nei 50 metų) rašau atsiliepimą. Bet šį karta tai yra būtina. Priimant draugą(užsienio pilietį) Jonas Rimkus elgėsi nekorektiškai, arogantiškai ir nemandagiai. Mandagiai padarėme jam pastabą ir paprašėme prisistatyti, nes lentelė su vardu ir pavardė jis sėdint dengė ranka. Manome, kad bandymas pažeminti buvo sąmoningas, nes, kai vis dėl to pavyko vardą ir pavardė perskaityti, visiškai be pagrindo iškvietė apsauga. Apsauga elgėsi mandagiai, nes suprato, kad mes nieko blogo nedarome. Tada jis metė kaltinimą, kad mes galimai apsvaigę nuo alkoholio, kas buvo visiškai netiesa. Pasiūlėme mus patikrinti:) Visiškai taikiai užbaigėme vizitą į ligoninė, kurioje, pagal ankstesnė patirtį, daug geru ir profesionalių specialistu. Bet manome, kad šiam žmogui negalima bendrauti su pacientais, nes kelia abejonė jo psichinė būklė ir sugebėjimas laikytis Hipokrato priesaikos. Jo profesionalumas irgi liko nepatikrintas, nes pacientui jis asmeniškai nieko nepadarė. Nukreipė uždėti laikinai gipsą ir pasiuntė tvarkytis į savo šalį. Pagal kitus atsiliepimus matome, kad toks šiuo žmogaus (negalime jį vadinti gydytoju) elgęsis tapo sisteminis ir, jeigu ligoninė nesiims jokiu veiksmu, ateityje bus dar daug konfliktu.

  • Paklausė pamėmenęs kažką po nosim vos išgirdo jog pirminė trauma jau daugiau nei prieš 48val iškart pradėjo rašyt ,,novelę" atspausdino popierių ir išsiuntė namo pasakęs ,, kitas" ir jog jei kaulas ir sugytų ne taip nieko tokio mat galima koreguot ir registruotis kitur reikia planine tvarka... Laukiau 2 valandas, susitvarkykit savo sistemą, vargenos jūs... Apgailetinas argonatiškas molis jūs.

  • Patekau pas gydytoją Lazdynų priimamajame su pjautine žaizda. Pritariu daugumai pasisakiusių. NEREKOMENDUOJU! Siuvo grubiai, greitai, paprašiau, kad užšaldytų, tai suleidęs vaistų IŠ KARTO pradėjo siūti. Vaistai dar nepradėjo veikti, o pasakius, kad man skauda, palaukė pora sekundžių ir siuvo toliau. Greitai ir grubiai, paskubom. Net apsiverkiau nuo to grubumo, ne dėl skausmo. Tikiuosi, kad jam netenka priiminėti vaikų. Traumuojanti patirtis.

  • Zmones kurie si gydytoja vadina "siltu ir maloniu" yra arba troliai arba musu standartai yra skirtingi kaip tarp zemes ir dangaus ir jie nera mate isties maloniu ir siltu zmoniu, del ko juos uzjauciu. Mano atveju buvo atlikti visi reikiami tyrimai, kadangi suzalojimae buvo labai sviezias, akivaizdus ir viduri baltos dienos - didesniu problemu nekylo, bet bendravimo kulturos siam gyd. labai truksta.

  • Kai reikia pirmosios pagalbos ir patenki į Greitosios pagalbos ligoninę Lazdynuose tai jokio pasirinkimo neturi – pas ką papulsi, tas ir konsultuos (nes esi tik numeris toks ar kitoks, einantis į tą ar kitą kabinetą)... Deja, mums nepasisekė – pataikėm pas šį gydytoją. Pažiūrėjęs į traumuotą kelį kokias 10 s (nes buvo labai labai užsiėmęs – tuo pačiu per Teams kompiuteryje klausė paskaitos) diagnozavo raiščio patempimą, o po savaitės sužinojome, kad vienas raištis visiškai plyšęs, kiti du – dalinai plyšę. Labai gaila, kad tokie gydytojai dirba skubios pagalbos ligoninėje, pateikia tokias „diagnozes“ ir „gelbsti“ gyvybes. Juk nuo to priklauso žmonių tolimesnio gyvenimo kokybė... Labai nerekomenduoju

  • Nesu iš tų žmonių, kurie iš anksto priešiškai nusiteikę medikų atžvilgiu, tačiau pasibaisėjau gydytojo Jono Rimkaus neprofesionalumu. Į ligoninę kreipiausi netrukus po eismo įvykio, kurio metu automobilis sužalojo man koją. Ligoninėje mane priėmė gyd. J. Rimkus. Tokio abejingumo nesu gyvenime mačiusi – gydytojas manęs neapžiūrėjo, net neliepė nusivilkti drabužius, iš akies konstatavo sumušimą (matyt turi rentgeno regėjimą), rekomendacijos, iš serijos – gyslotį dėti ant sumuštos vietos ir sveikti. Kojos skausmai nesiliovė, po kiek laiko, patekusi į kito gydytojo rankas, sužinojau, kad avarijos metu man lūžo du blauzdos kaulai, o J. Rimkaus aplaidumo „dėka“ ir per vėlai diagnozuotų lūžių gijimo procesas užtruko ilgam. J. Rimkau, jei neturite pašaukimo, jei jums nerūpi tai, ką jūs darote, ir darote tai vien dėl pinigų, paklauskite savęs, ar verta užsiimti šia veikla toliau, nepamirškite, jus dirbate su žmonėmis, kuriems reikalinga pagalba, o ne su bulvių maišais. Nerekomenduoju niekam pateikti pas šį gydytoją.

  • Labai prastas gydytojas, problemos tinkamai neapziurejo. Pasake, kad laikui begant praeis

  • Niekam nerekomenduočiau šio “daktaro” visiškai nebendravo paklausus apie lūžį pasakė “ ką aš žinau” “ darykit kaip norit” visiškai nesigilina į problemą, bendrauja arogantiškai, vos pralemeno paklausus kur rentgenologinis, pats blogiausias daktaras kokį esu sutikusi, o geri atsiliepimai tai akivaizdžiai matosi kad prirašyti pačio jo, nelabai įtikima kad žmonės išeilės kas kelias minutes paliks gerus atsiliepimus.

  • Priemimas Lazdynų ligoninėje buvo prastas, viskas pasibaige zodziais jeigu skaudes kreipkites pas savo daktara. Jautesi kad daugiau pergyvena salia daktaro dirbancios sesutes nei jisai pats. Labai jauciasi atsipalaidavimas nes priemimas dabar (karantino metu) vyksta be artimuju t.y. pacientas vienas buna su daktaru o artimieji laukia laukia ir negali isiterpti nei i pokalbi nei kazkuo papildyti o ka gali pasakyti pacientas kuriam skauda o jam atsako mes gi ne Dievai tai ka jus norite visiems dabar skauda ir ko atvaziavote - vaziuokite i savo poliklinika. Bendrai tokiam X daktarui su 9 metu stazu pirmai vertetu ismokti kantriai bendrauti ir etiketo nes tokia yra daktaru profesija o HAMAVOTI su zmonemis zinant kad jam negales atgal atsakyti nes savo kresle jis valdovas ir duoda tai suprasti zemindamas savo komentarais taip daryti negalima. Baisiausia tai kad jisai bendraudamas to net nejaucia ir jam tai yra kaip norma. Vadovybei tikrai reiketu susimastyti ir daryti isvadas kad kuo maziau butu panasiu situaciju.

  • Šiandien teko apsilankyti Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės skubios pagalbos skyriuje Lazdynuose. Situacijos esmė - po radiologinio tyrimo procedūros (rentgeno) manoma, kad yra lūžusi ranka ir šeimos gydytojas išrašė siuntimą skubiai pagalbai ir patarė vykti į šią ligoninę. Pralaukus tris valandas savo eilės (priėjau po 23 val.) priėmė traumatologas Jonas Rimkus. Iš pradžių sunkiai sekėsi paaiškinti, kad turiu elektroninį siuntimą. Vėliau, kai gydytojas tą suprato, jis pradėjo teigti, kad man reikia kreiptis ne pas jį. Dar vėliau atsisakė ką nors daryti, nes teigė turintis tokią teisę, nes trauma patirta ne per 24 ar 48 valandas. Teisybės dėlei turiu pasakyti, kad trauma yra patirta prieš 9 dienas, kas reiškia, kad ilgiau nei savaitę vaikštau su tikriausiai lūžusia ranka. Pasiūlė nebent mokamą paslaugą - surašyti išvadą. Turėjau nuotraukas iš radiologo ir išvadą, kad įtariamas alkūnkaulio lūžis, bet gydytojas jokio lūžio nematė (procedūrą atliko viena labai gerai vertinama privati klinika). Paklausus kiek man kainuos tokia mokama procedūra (surašyta išvada) atsakė, kad "iš kur aš žinau, ne man mokėsit". Kai atsisakė ką nors daugiau daryti, nes tai nėra skubi pagalba, ir kreiptis į šeimos gydytoją, paklausiau - ar nebus taip, kad kaulas per tą laiką sugis ir reikės jį laužyti. Sulaukiau atsakymo: "tikriausiai reikės, nežinau". Apskritai, mano nuomone, aptarnavimas buvo grubus ir nepagarbus nesistengiant išsiaiškinti situacijos ir įvairiais būdais stengiantis vengti gydymo.

  • Tokie gydytojai daro gėdą visai medicinos siatemai. Gydytojas elgėsi grubiai, nieko nepaaiškino, net nepriėjo prie 71 m. pacientės, kuriai buvo lūžęs stuburo slankstelis. Į klausimą, kaip ilgai truks šio slanktelio gyjimas, daktaras atsakė "3 savaites arba niekada". Išrašė vaistų, kuriuos šeimos gydytojas po kelių dienų uždraudė gerti, nes pacientė turi širdies aritmiją. Kas atsakytų, jei nuo tokio paskyrimo pacientė mirtų??? Liūdna ir graudu dėl p. Jono Rimkaus ir jo daktaro licenzijos.

  • Nesigilinant į neigiamas detales, kurių buvo nesuskaičiuojamai daug (tiek diagnostikoje, tiek bendravime, tiek priėmime ir t.t.), palinkėsiu šiam asmeniui kuo greičiau suprasti, kad medicina (ir apskritai bendravimas su žmonėmis) - ne jam. Savaime suprantama, kad nerekomenduoju.

  • Priemimas Lazdynų ligoninėje buvo blogiausias kokį tik esu turėjęs savo gyvenime, atvykau dėl galimai lūžusio piršto. Tik užėjęs pas Joną į kabinetą pastebėjau, kad “gydytojas” katik pabudęs iš miegų. Papasakojęs piršto sumušimo istoriją Jonas pradėjo klausinėt tokių klausimų, kaip ar matei kiek dabar valandų? Net neapžiūrėjąs mano piršto pasakė, kad čia nieko tokio ir jei dar skaudės eik į polikliniką. Kai paprašiau, kad padarytų man rentgeną gavau tokį atsakymą: -eik į polikliniką ir pasidarysi rentgeną darbo valandomis. Nesuprantu kas tokiems žmonėms išduoda gydytojo licenzijas. Turiu įrašęs daktaro ir savo pokalbį, kur yra užfiksuotas visas šio daktaro abejingumas, jei kas žinote kur galima būtų kreiptis, kad atleisti šį daktarą nuo jo pareigų, Susisiekite emailu: [email protected]

  • Teko kreiptis į Lazdynų ligoninę dėl kojos raiščių patempimo. Dar neteko susidurti su tokiu abejingumu pacientui. "Kodėl kreipiates, visai gerai einat". Vis dėlto, rentgeną padarė. Po mano klausimo "Ar nėra lūžio?" atsakymas toks: "Nežinau, nemačiau. Gydymo rekomendacijas pasiskaitysit" Nenorėčiau pas šį gydytoją pakliūti dar kartą.

  • Dukra pateko į Lazdynų ligoininę pas Gyd. Rimkų po autoįvykio, norėjau tiesiog padėkoti už operatyviai ir profesionaliai suteiktą pagalbą. Labai malonus, mandagus gydytojas. Daugiau tokių gydytojų Lietuvoje ir pasitikėjimas mūsų sveikatos apsaugos sistema augtų.. Didžiausios sėkmės jums

  • Malonus, kompetetingas, dalykiškas, profesionalumas 10 balų. Ačiū

  • Nuostabus gydytojas, suprantantis ir atsidaves savo darbui,tiesiog dziugu, kad dar yra tokiu gydytoju, kurio geras humoro jausmas vien gydo.Linkiu siam geram specialistui geros kloties ir pakanciu pacientu.

  • Budėjimo metu Utenoje, gydytojas susiuvo gan nemenką rankos žaizdą (buvo nutrauktos dvi sausgyslės). Dirbo ramiai, užtikrintai, profesionaliai. Po dviejų mėnesių žaizda gražiai užgijo. Esu labai dėkingas gydytojui Jonui Rimkui. Daugiau tokių daktarų.

  • Labai geras, dėmesingas ir puikiai savo darbá išmanantis gydytojas. Tik geriausi atsiliepimai.

  • Teko siūti žaizdą - gydytojas dirbo greitai ir kokybiškai, siūlė nepriekaištinga, žaizda puikiai gyja, spėju, kad net rando neliks. Ačiū!

  • Aciu gyd. Rimkui uz demesi ir pagalba Lazdynu ligonineje. Aciu dievui patekome pas toki gera daktara. Nors kol priiims teko laukti ilgai, bet liga diagnozavo tiksliai, paskyre vaistus. Duok dieve jums stiprybes, sveikatos ir laimes. Turite auksines rankas, gera sirdi ir astru prota. Aciu daktare

  • Noriu padėkoti šiam auksines rankas turinčiam gydytojui už labai malonų vizitą, kuris įvyko dėl mažiau malonių aplinkybių - autoįvykio, kurio baigtys galėjo būti įvairios. Tačiau dėka šio ypač profesionalaus, konkretaus, aukščiausio lygio specialisto tyrimai buvo paskriti greitai ir skalndžiai atlikti, gydytojas labai aiškiai medicinos nesuprantantiems žmonėms (man ir mano vyrui) paaiškino kas, kaip ir kodėl lūžo ir kaip turi būti gydoma, kad būtų išvengtos komplikacijos. Papildomai paskyrė gerai tikusį gydymą nuo skausmo, tad iš Lazdynų ligoninės išvykome visai kitokios nuotaikos ir su begaliniu dėkingumu už tokį profesionalų mūsų šalies medikų darbą. Nepaisant to, kad pamatėme ligoninės priėmimą 'visom jo spalvom' pirmą kartą, aš likau sužavėta kaip čia personalas išlieka toks profesionaliai ramus net ypač stresinėmis situacijomis, kaip gydytojai dirba komandoje teikdami aukščiausio (I mean it) lygio paslaugas (!!) ir išsaugo sveiką humoro jausmą. O visiems, kas burnoja - žmogaus elgesys su jumis yra refleksiją į jus patį ir niekaip kitaip šiam gyvenime nebus :) Dar kartą AČIŪ AČIŪ ir didžiausios sėkmės darbuose ir po jų. Didžiuojuosi ir tikrai džiaugiuosi, kad turime savo šalyje tokių nuostabių jaunų gydytojų.

  • Labai džiaugiuosi, jog pakliuvom pas tokį profesionalų ir malonų specialistą. Gydytojas buvo ne tik atidus ir profesionalus (nedelsiant paskyrė tinkamus tyrimus, nustatė kas įvyko) tačiau ir labai šiltai bendraujantis. Nepaisant to, jog į Priėmimo skyrio RVUL atvykome vėlai vakare ir teko gan ilgai laukti eilėje ir visko ten prisižiūrėti iki tol kol buvome apžiūrėti, vos po pirmų sakinių jau gydytojo kabinete tapo ramiau visiems. Šis daktaras yra dovana ne tik pacientams, ligoninei (ir darbdavių turėtų būti skatinami tokie profesionalūs darbuotojai) bet ir visai Lietuvai. AČIŪ

  • Greitai ir taikliai iskart atstate isnirusi peti. Bandziau atsilyginti, bet kategoriskai atsisake imti pinigu, tai rasau cia, kad bent taip galeciau isreiksti padeka. Malonus, demesingas, konkretus daktaras. Aciu, sekmes ir stiprybes darbuose

  • Viskas puikiai, profesionalus.

  • Tiksliai diagnozavo susirgimą, nuosekliai ir suprantamai išaiškino gydymą bei pateikė tolimesnes rekomendacijas. Išsamiai atsakė į visus rūpimus klausimus. Labai malonus, konkretus ir profesionalus gydytojas. Ačiū

  • Labai profesionalus ir atidus daktaras. Visa seima esame jam dekingi uz tiksliai paskirta gydyma ir rupesti. Didziausios sekmes!

  • Gydytojas 10 balų. Malonus, dėmesingas, tiksliai nustatė diagnozę. Rekomenduojam

  • Perskaičius neigiamus komentarus, sunku patikėti, kad kalbame apie tą patį gydytoją. Mūsų atveju diagnozė buvo tiksli, gydyojas buvo itin dėmesingas ir malonus. Ačiū

  • Atvykome į RVUL skubios pagalbos priėmimo skyrių vėlai vakare, močiutė krisdama patyrė traumą. Šiandien, po visko, labai džiaugiames, kad patekome būtent pas šį gydytoją. Jis ne tik labai profesionaliai atliko savo darbą paskirdamas tinkamus tyrimus, diagnozuodamas ligą, suburdamas komandą, tačiau ir labai maloniai bendravo tiek su močiute, tiek su mumis. Tai gerą humoro jausmą turintis visiškas savo srities profesionalas! Jeigu teks kažkam kažkada rekomenduoti traumatologą - mūsų šeima vienareikšmiškai rekomenduos gydytoją Rimkų. Labai labai Jums ačiū!

  • Puikus profesionalas, savo srities žinovas. Puikiai suteikta medicininė pagalba - tokie traumatologai turi būti skatinami savo darbdavių. Nuoširdžiai dėkoju

  • Rimkus Jonas visiškai nemokantis bendrauti su pacientais, labai nemandagus, nenoriai atsakinėja į klausimus, nuolat skuba atsikratyti paciento. Nenorėčiau dar kartą patekti pas tokį traumotologą.

  • Šių metų liepos men. Su kirstine kojos žaizda teko kreiptis i Lazdynų greitosios pagalbos skyrių, kur buvau paskirta šiam gydytojui. Jam pačiam abejojant ar nebuvo nukirsta sausgyslė - tiesiog žaizdą užsiuvo. Viskas buvo daroma greitai. Po kurio laiko, matant, kad kojos piršto neįmanoma pakelti, kreipiaus į kitą specialista, kuris patvirtino, jog sausgyslė nukirsta. Tai kyla elementarus klausas - ar gali toks žmogus dirbti ligonineje, jei traumatologas neįsitikinęs ar sausgyslė nenukirsta - nesivargina perduoti tikrinimui, o tiesiog atsikrato nuo savęs ir užsiūna. Niekad nerekomenduočiau tokio gydytojo net priešui. Labai nemalonus tipas, kuriam, mano nuomone nereiktų būti šalia žmonių.

Parašyk atsiliepimą apie Joną Rimkus

Ar rekomenduotumėte kitiems?
Perskaičiau ir sutinku su Atsiliepimų taisyklėmis
Pacientų valdymo sistema