Asta Vincevičienė
Astos Vincevičienės atsiliepimai ir įvertinimai (3) 2.3
-
Tik pradėjom bendrauti. Kol kas įspūdis puikus....
-
Asta Vincevičienei visiškai pacientas nerūpi. Nesikreipė į masažuotoją Euromed klinikoje Parko 2 Naujoji Vilnia pasakyti kad klientas nori 3 kartų po 35 min, vietoje 10 važiavimų po 10 minuičų į naująją Vilnią! Taip pat klientui nebuvo perskambinta 8-10 val. ryto tame tarpe. Gydytoja pasakambino tik apie 12 val. ir teisinosi kad iš kito kliento sąskaitos skambina. Taip pat norėjo pasisavinti siuntimą, už kurį privati klinka, kaip minėjo, būtų gavusi pinigus. Klientui nesutikus, pasakius, jog kreipsis į teismą, "gydytojos" argumentai ir logika baigėsi. Labai neprofesionali gydytoja. Tik laiko švaistymas. Gydytojos vardo neverta. Tai žmogus neturintis jokios komunikacijos, nesilaikantis protingumo, logiškumo principo ir kuriam nerūpi klientas. Kažkada šis požiūris baigsis ieškiniu teisme ir galės ši gydytoja už savo algą samdytis advokatą ir rašyti atsiliepimą teismui. Panašus požiūris ir registratorių, kurioms toks darbas irgi greitai gali baigtis ieškiniu teisme, nes paminamos kliento teisės ir klientas aplamai visiškai nerūpi. Rūpi tik kliento pinigai ir "bele" suteikti "paslaugą" ir pasiimti pinigus iš ligonių kasų.
Vizito pradžioje, gydytoja pasiteiravo kokiu klausimu mes atvykome. Gydytojai buvo atsakyta, jog atvykome dėl vaiko netaisyklingos laikysenos, kad gautume rekomendacijas ar nukreipimus dėl tolimesnių veiksmų, gydymo ir galimybės dėl esamos patologijos patekti į baseiną – tikslingas plaukimo programas dėl netaisyklingos laikysenos. Gydytoja, išgirdusi, jog dėl parašytų rekomendacijų norime patekti į baseiną, atsakė, jog jokių specialių pažymų dėl baseino lankymo ji neišrašys ir kad mes neturėtume teikti dėl to vilčių, nes jos vaikas taip pat nepateko į baseiną. Po tokio atsakymo, turėjau pasiiaiškinti gydytojai, kodėl aš noriu tokios paslaugos, gydymo savo vaikui, nes aš atvykau būtent dėl jo problemos, o neišgirsti atsakymo, kad jos vaikas nepateko ir dėl to pasijausti, kad esama priešiškas nusiteikimas iš gydytojos pusės, jei jos vaikas nepateko, tai ir ji nedės jokių pastangų, kad atvykęs pas specialistą - pacientas gautų šias paslaugas. Tolimesnės apžiūros metu gydytoja parodė esamus pakitimus vaiko krūtinės srityje ir išgirdus mano atsakymą, kad negaliu patvirtinti kada jie galėjo atsitikti, buvau apkaltinta, jog nestebiu savo vaiko ir atsakyta jos žodžiais „nu aišku“. Apie laikysena atsakė – „nieko čia baisaus“, nors e-sveikatoje „būklės įvertinimo informacijoje“ patikslino, jog vaikas turi netaisyklingą laikyseną. Vizito pabaigoje, gydytoja išgirdusi, jog mes norime tolimesnių gydymo nukreipimų, rekomendacijų, dėl esamos vaiko laikysenos atsakė, jog nieko ji nerašys mums, nes jei mes atėjome į šią gydymo įstaigą, mes privalome ir toliau joje lankytis ir toliau gydytis čia. Gydytojai buvo atsakyta, jog mes į šią įstaigą atvykome dėl to, jog buvo artimiausias ir greičiausias laikas patekti pas specialistą, bet lankytis į tolimesniam gydymui mums nei gydymo įstaigos lokacija, nei laikai netinka. Mūsų vizito tikslas buvo pasitikslinti ar reikalingas tolimesnis gydymas vaikui, koks jis rekomenduotinas ir kad su šiomis rekomendacijos mes turiem teisę rinktis arba kitą gydymo įstaigą arba kitas atitinkamas įstaigas rekomenduotinoms slaugos, gydymo procedūroms atlikti. Gydytoja, išgirdusi, jog neketiname gydytis toliau šioje įstaigoje – toliau reiškė savo nuomonę, jog mes čia atėjome be reikalo, gaišinome jos ir savo laiką, kad su jokiomis jos parašytomis rekomendacijomis mes niekur negalėsime eiti. Į bet kokį mano komentarą ar atsakymą, ji reagavo atgrasiai su komentarais „panašu, jog jųs dirbate gydymo įstaigoje, o ne aš“. Gydytojos bendravimas buvo visiškai neetiškas, nemandagus, tonas sarkastiškas, jei net vaikas – išėjus po vizito pasakė, jog gydytoja buvo labai nemaloni ir jis jautėsi labai nejaukiai. Gydymo įstaigoje aiškiai parašyta, jog privaloma nešioti medicinines kaukes. Viso vizito metu gydytoja nedėvėjo medicininės kaukės. Ar šis reikalavimas taikomas tik pacientams? Apibendrinimas. Pacientas vyksta į gydymo įstaigą tikėdamasis iš specialisto atitinkamo atsinešimo į pacientą, į jo skundus, į jo susirgimus ir pan., gauti specialisto atsakymus į savo skundus, paklausimus, gauti specialisto nurodymus, rekomendacijas.